onsdag 7. april 2010

Drømmen om en Sveitser...

Villa....



Er såååå fint med hus i sveitser stil...



Med mange fine DETALJER...





Med en fin GLASS veranda og fine vinduer:)



Kunne vært en idè om lottoen gikk inn snart:))




Så mens vi venter så får jeg kose meg i mitt beige flate FUNKIS hus med flatt tak...med vindu uten SPROSSER...



i flott 70 talls stil:))




For ikke å nevne den fiine flotte gesimsen... Huset vårt har sikkert Norges breieste gesims....fint ja....Takk for det:))

Men det er jo lov å drømme:))


God natt;)

2 kommentarer:

  1. JA TAKK!
    Jeg vil også ha!! :)

    SvarSlett
  2. He he he DER kjenner jeg meg igjen!! JADAAAA!

    "Når jeg skal kjøpe meg hus så skal jeg ha ha stoort kjøkken og bad! Også gang da dere ??? Vaskerom også hadde vært strålende .... " Joda , har både kjøkken og bad... KNØTT små! Vaskerom og, innafor kjøkkenet!!! Og ett lekkert smekkert kjedelig 70 talls hus uten pynt i det hele tatt!

    TAKK!

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)