fredag 25. mars 2011

Det begynner å bli lite plass :)

Det fylles opp i lageret hos Fru Rosas Landhandel :)
Morsomt med mange nye varer og jeg har ennå ikke fått lagt inn alt på
nettbutikken...



Jeg ligger litt etter på alt....gårsdagen ble brukt til å få aupairen hit til norge....først store forsinkelser i portugal og så måtte gardermoen holde stengt....ja det er bare sååå flott at ting skjer uten å møte på problemer eller hindringer.....Ja hvordan hadde dagene gått uten? Kunne nesten risikert å fått det litt kjedelig og avslappende og det må vi for all del ikke ha noe av ;))
 Idag ble hele dagen brukt i Molde og jeg kom hjem vel 5 minutter før butikken åpnet :))


Og siden det begynner å bli mye varer så har jeg fått tak i noen hyller som kan stå ute :)


Får bare satse på at VÅREN snart kommer og at det blir vær til å ha varer stående ute mens butikken har åpent :))


Fine store rimelige lykter :))


Bare få igjen av lyktene og den store blomster potta.
Begynner å minke på værstasjoenene også..Pris 69,-



Nå kommer jeg til å kunne ha mer åpent i butikken min også, og blir veldig glad for alle som kommer innom :) Det er lov å komme bare for å se og om din bedre halvdel ikke har lyst til å bli med inn , så har jeg en fin mannebenk utenfor butikkboden som fint kan brukest til å plassere uintereserte halvdeler :)





 Ønsker alle sammen ei super flott helg :))











3 kommentarer:

  1. Tusen takk for flyuroen du tok med til Molde i dag. Den blir helt suuuuper på flyrommet til eldstemann i nyhuset vårt! Håper på å få tatt meg en tur til butikken din utpå våren/sommeren også, når det roer seg litt i hverdagen og vi har kommet oss i hus.

    Hilsen Linn

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig Linn :) Og så måtte jeg innom bloggen din og jammen vl dere få det fint:) Fine tapeter du/ dere har plukket ut :) skal innom og se en annen dag også :) artig å følge med på sånne blogger :)

    SvarSlett
  3. Så masse fint du har i nettbutikken din Ann Elin:)
    Ser ut til at våren lar seg vente på...men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det så vi får bare smøre oss med tålmodighet så blir det vel vår tilslutt:)
    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)