fredag 11. mars 2011

Litt vårstemning

Det er vel strengt tatt ingen vårstemning ute, men da må en bare tenke
på alt annet enn snø og kulde.






Har du sett disse hanskene før ?


Disse hanskene brukes nemlig av de Frustrerte Fruene og Bree har brukt slike hansker flere ganger i flere episoder.

Så da GLEDER jeg meg enda mer til våren virkelig setter inn :)
Nå kan jeg til og med ha på meg noen fancy hansker mens jeg luker i hagen :)




Så da får vi bare håpe snøen forsvinner og våren setter igang , for allerede neste uke skal disse hanskene
komme inn på lager til Fru Rosas Landhandel :) Pris pr par blir 249,-





De var litt søte da :))









2 kommentarer:

  1. Ååå de var fine:) Mye mer moro å holde på i hagen med slike hansker:) jeg fikk nettopp ett par Cath Kidston oppvaskhansker, og nå går oppvasken som er drøm;) hihi

    Nyt helga snuppa:)

    Ps: Fikk ikke til å legge til link, prøver igjen senere...

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Ohhh, de nederste sorte med prikker og sløyfe måååå jeg ha ! :) Sååå søte da, hihi... ♥ Jeg har fått eggene fra Jeanne d' arc living og er veldig fornøyd. Og tusen takk for den søte maileg esken med påskeeggene m/oppheng. Kjempesøte ! ♥ De skal få henge på trollhassel i påsken. :)

    Ønsker deg en fin lørdag ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)