søndag 6. mars 2011

Søte små fuglebur :))


Fikk inn mange nye varer før helga som jeg ikke har rukket å legge ut på nettet. Noe som jeg virkelig fallt for da jeg var på messen i Lillestrøm var disse søte små fugleburene :))



De er kun til pynt og er så små at de nesten kan henges opp på ei bjørkeris i påsken...:)




Her får du kanskje et inntrykk over at de virkelig er små :)


Jeg har hatt bursdag idag og fikk derfor lyst tillå gi dere gode rabatter på butikken, bare idag. Så nå er det litt mindre enn en time igjen til midnatt og frem til da kan du bestille hva du vil inne på nettbutikken og få 20% rabatt på alle varene!!! Så løp og kjøp :))



Men det kom ikke inn bare små fuglebur, kom inn litt større også som kan brukes til ekte fuglebur :)
Jeg måtte selvfølgelig bestille inn i ROSA :)


Det nye magasinet fra Jeanne d Arc Living har en artikkel i denne utgaven om barnerommet. Så her vil du finne inspirasjon om du tenker på å pusse opp barne rommet :)



Masse Maileg har kommet inn til Fru Rosas Landhandel og idag fant jeg denne kaninen sammen med Small Dana.....da hadde faktisk minirosa vært og klippet opp kaninrekka med de 5 kaninene på rekke, så hun kunne leke med en og en :) Skjønner det egentlig veldig godt for de kaninene på rekke blir til pynt og ikke til lek, men nå kan de brukest til lek også :)


Kjempesøt krans med et sorthjerte i midten og det hjertet kan du f.eks skrive små beskjeder....eller kanskje bare....Velkommen? Flott krans til å ha på ytterdøra ihvertfall :)


Jeg har fått noen flotte pressanger idag....MEN denne kaka ble jeg veldig glad for. Min mor har hatt mine to eldste med seg på kakebaking og de hadde fått være med og pynte den. Kjekt å få en slik overraskelse :) Og så var den så god også :))



Regner med det kommer nye varer imorgen igjen så nå fremmover får jeg nok å gjøre ihvertfall :) Kommer til å bli fullt på mitt allerede overfyllte lager.....

Så gå gjerne inn på nettbutikken og se om du finner noe til 20% rabatt....men husk at det gjelder de som betaler med kort :)









2 kommentarer:

  1. Heia Ann Elin!
    GRATULERER SÅ MYKJE MED OVERSTÅTT BURSDAG!!!:))
    Å du store,for ei super fin og søt kake du fekk da,artigt!!!
    Ellers så håper eg at du får dagane dine til å gå opp,reknar med det er full rulle heime hos deg!:)Men du har nok kontroll du!:)
    Ja desse fuglebura var no berre såååå søte da!!
    No skal eg sjekke nettbutikken din eg;)))
    Ha ei super fin ny veke Ann Elin!
    Klem,Randi

    SvarSlett
  2. Fuglebura var virkelige fine :) og kaka også, artig og få overaskelser av familien.
    Gratulere med vel overstått.
    Har lagt dæ til som følger, koselig om du følger mæ.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)