fredag 8. april 2011

Det er endelig helg :)

Fredagen er kommet og ENDELIG er det helg. Burde kanskje ha tatt den berømte husvasken men fristende å bare utsette den som vanlig :) Her er vi fornøyd bare vi klarer å ha det litt ryddig etter som varene strømmer inn og vi må få pakket opp og registrert varene. Men heldigvis har vi fått låne et sted hvor vi kan ha varelageret og da blir det mye enklere :)


Skal uten tvil bli så godt når vi får oss et større sted og bo og IKKE MINST en større butikk :))


Det er farlig å bli misunt...... er det noe som heter og av og til kan en bare riste på hode og tenke at det er ikke rart det er krig i verden når noen kan være så misunnelig at de knapt klarer å tenke klart og knapt klarer å glede seg over hva de selv har men er  bare opptatt av hva alle andre har...... det er vel den vanligeste sykdommen som herjer rundt omkring .og ganske så skremmende.... 

 Skulle det være noen som er veldig opptatt av å ha mest mulig smykker så vil ikke de ha grunn til å være misunnlig på meg ihvertfall :) Om dere legger merke til det skrale utvalget av smykker på det nye stativet som akkurat har kommet inn på butikken :)
Er det noen som er misunnlig på de med mest ryddig og styla hus så er det bare å ta turen innom hit og se på rothuset vårt :) Vi har faktisk fått høre det at det er så greit å komme hit for vi har det alltid så rotete :))




Om noen tror at dette med smykkene var et hint til min Mr Fisherman, så tar dere helt feil :) Jeg ønsker meg nemlig alt annet enn smykker og armbånd. Jeg finner alltid noe jeg ønsker meg til huset som står øverst oppe på ønskelisten :))



Imorgen har jeg åpent i butikken fra kl 10 til kl 14 og det er 20% på hele butikken bortsett fra nyhetene fra Green gate. Men alt annet som er i butikken kjører jeg på 20% og håper mange vil  ta turen innom.. Fikk en ny palle med varer idag som jeg ikke har rukket å få pakket opp, dte blir vel iløpet av dagen imorgen :)


Ønsker alle sammen en superflott helg :))






3 kommentarer:

  1. Herlig blogg, Ann Elin. Likte alt, jeg, og spesielt det lille speilet. Du gjør en kjempejobb. Klem fra Kirsten R.

    SvarSlett
  2. Misunnelse og sjalusi er 2 fæle sykdommer.
    Kan ikke være godt for de som lider av det.
    Masse fint du har. Vi er på leting etter hytte der du bor og da må du regne med besøk i butikken både titt og ofte. :)) Vet du foresten om det er ledige hytter der ?
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  3. Både speilet og smykkestativet er helt nydelig ♥ *♥*

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)