onsdag 6. april 2011

Sååå mye fint!!!!!


Her kommer bare et innlegg med bilder av varene jeg har pakket opp idag :)




Noe av det ja :) Mye mer ligger fortsatt nedpakket og får vente til ikveld :)




Mye fint i melanim og så kom endelig asjettene i Wendy white :)



To søte blosmtrer :))



Søt klokke :)



Og melanim asjettene er så fine at de er like fine som de i porselen :)
De rosa er av melanim :)



Fikk inn denne puta :) Venter sengeteppet som hører til :)



Fikk også inn gul mugge og caffelattekopper i gult som vi kan pynte opp til påske med :)



TUSEN TAKK for hjelpen med å dele facebook siden til Fru Rosas Landhandel
Jeg trenger alle den hjelpen jeg kan få. Vil gjerne at dette skal gå og da må mange få vite om meg :)
Hadde jeg bodd i en by med mange potensielle kunder så hadde alt vært så mye lettere, men her holder jeg til ute i havgapet på en liten øy med bare få innbyggere, så det er ikke så lett å starte opp noe....




Nå må jeg på jobben....men lever i håpet at jeg bare kan ha Fru Rosas landhandel som min jobb

Det er lov å håpe og ha en drøm :))




Takk for at dere hjelper meg :)







2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har i nettbutikken : ) Stå på så ordner det seg alltid for snille jenter.

    Ha en superfin torsdag og god helg. Kos deg :)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅ så mye fint i Green Gate-sukk..blir helt sjuk av å se slike vakre nyheter- og føler jeg bare MÅ ha:) skal sjekke nettbutikken din-så lyst på sånn rosa veske og de rosa fatene..Hjertelig hilsen Vera

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)