fredag 1. april 2011

Ny leverandør :)


Da har endelig varene kommet i hus etter at jeg selv måtte låne meg en varebil for å kjøre og hente dem. Tror ikke jeg skal skryte på meg gode egenskaper i rygging, men uansett så kom både jeg og bilen og varene hele hjem:)) Har nå endelig fått varene fra Riverdale og vet at det er ikke så mange ennå som har de i nærheten og det er veldig greit å ha noe som ikke alle andre har.... så lenge det varer :)



Å starte opp en liten familiebedrift, for det er jo akkurat det jeg kan kalle det:) Fører til jobbing døgnet rundt. Det skal bli så godt når Mr Fisherman kommer hjem og vi blir to om dette igjen. Godt å ha noen å snakke med eller spørre om råd. Ikke det at han stakkar er så interesert i interiør, men det er alikevel greit å ha noen å snakke med om det ene eller det andre av problemstillinger som måtte dukke opp :)


Og nå når han kommer hjem blir det fortgang i saker og ting vi må gjøre med prosjekt HUSBYGGING :)
Da blir det å sette igang med å få anbud på vei og tomtearbeid :) Og så må  vi legge inn en søknad på å få bygget et stabbur som butikken Fru Rosas Landhandel skal holde til i :)
Så nå holder jeg på å ser på tegninger av gamle koslige stabbur :)
Håper mange vil komme innom butikken min når vi skal flytte også :)



Det har dukket opp veldig mange interirøbutikker overalt og det blir derfor veldig vanskelig å hevde seg blandt så mange, men jeg gjør så godt jeg kan og håper selvfølgelig at vi skal klare å overleve dette.
Får mange kommentarer på at det å drive butikken og nettbutikken Fru Rosas Landhandel er en hobby som jeg har...og ja....det hadde vært helt supert å leve av en hobby men vil ikke bagatelisere Fru Rosas Landhandel og si at dette er hobbyen min, for det tar hele døgnet...alle timer, minutt og sekund av en dag....og det er slettes ikke bare fryd og gammen :)
Og det er ingen 9 til 16 jobb som så mange tror :) Jeg jobber nesten døgnet rundt :) men når en jobber med noe en er engasjert i så går det ganske bra :)



Jeg har planer ikveld om å få lagt inn alle NYE varer inn på nettbutikken og så har jeg endret mange av prisene:)))




 Har redusert noen av prisene inne på Green gate for eksempel :) Frokost tallerkener har jeg tatt 120,- for tidligere men nå er de satt ned til 105,- :)) Neste uke kommer det forresten inn MYE mer nytt fra Green gate :) Da får jeg inn det nye i MELANIM også :))



Har tatt inn mange forskjellige rammer denne gangen og så har de en nokså rimelig pris også :) De små rammene i sølv koster 69kr for den aller minste og 79,- for den andre. Hjerterammen koster 139,-


Denne hylla som også kan fungere som en stomtjener er fin å henge ting på :) og her har henge lyktene fått plass :) ( HYlla koster foresten 799,- ) Den minste nærmeste lykta koster 49,- og den andre lille koster 54,- Hengelykta fra Miss Etoile koster 199,-


Noe av nyhetene har allerde fått plass i butikken men masse har fortsatt ikke blitt pakket opp, men jeg skal prøve å få gjort det  ikveld. Husk åpent i butikken i morgen fra kl 10 til kl 13.
Koslig om noen vil ta seg en tur :)

Og så vil jeg minne på at på søndag skal jeg trekke ut en vinner av de som har vært med på å dele facebook siden min. Premien vil være :

2 slike HJERTE rammer :)






KJEMPESØTE rammer som jeg håper vil glede noen på søndag :))












3 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har. Spennende med butikk da:))
    Gleder meg til å følge deg videre. Legger meg til som følger jeg også kommer du på blogglista mi:))
    God hælg:)

    SvarSlett
  2. Heia :)

    Utrolig mye fint du har tatt inn. Skjønner veldig godt at det ikke er bare bare å drive med butikk, men ønsker deg lykke til, det er jo så artig å holde på med ting man liker å brenner for :)

    Ha en flott helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Hei :-) du he mykje fint i butikken din :-)
    en god helg videre :-)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)