tirsdag 5. april 2011

En NY hverdag......


Idag begynner min nye hverdag. Fru Rosa har nå nemlig hatt permisjon fra jobben i 2 år og skal idag tilbake på jobben og ha min første arbeidsdag. Har hatt noen få ekstravakter der innimellom når det har trengstes men idag er det fullt alvor. Det kan bli noen hektiske dager siden jeg også har startet opp for meg selv men tenk om jeg bare kunne ha FRU Rosas Landhandel som min jobb? DET hadde vært DRØMMEN!! :))




Men før det skjer så får jeg bare jobbe intenst og håpe at mange vil handle hos meg og at dere liker det jeg tar inn på butikken. Ingen ting GLEDER meg mer enn når jeg får besøk på butikken også så jeg håper jeg får flere besøkende etterhvert :))


Det har kommet veldig mye nytt i det siste og enda har ikke alt blitt lagt inn på nettbutikken, men noe av det som har blitt lagt ut har gått fort ut igjen....så nå har jeg bare ett syskrin igjen på lager. Pris 560,-



Jeg ønsker meg et slikt selv men har desverre ikke råd til å kjøpe meg alt som kommer inn, men man kan ikke få alt man ønsker seg her i verden:)


Et nytt LOKALE er under planlegging og jeg går bare å tenker på det hele tiden. Gleder meg til å komme igang for det lille huset vi har som butikk nå er altfor lite. Skal bli såå godt å få noe som er mye større :)
Håper bare folk vil komme innom på en liten visitt :) Da skal jeg ha en liten kaffekrok også så eventuelle medbrakte menn eller en sliten kunde vil sette seg ned og slappe av litt og bli spandert på en kaffekopp eller to :)


Har nå heldigvis fått ordnet meg med en NY lagerplass også for alle varene jeg har på lager og bare DET blir en ny hverdag for oss. Det skal vi begynne med ganske snart, så da blir det litt enklere for oss :) Spesielt ting som tar stor plass skal bli godt å få plassert der det kan står ifred uten av vi må flytte på det hver gang vi skal hente noe :))



For tiden så er Fru Rosas med på en kampanje inne på Tips & Inspirsdjon sin profilside på facebook og reglene for å bli med i konkurransen finne du inne på tips og inspirsjon sin blogg. Viktig å lese hva du må gjøre for å kunne vinne en av de flotte premiene som FRu Rosas har sponset denne konkurransen med :))



Jeg selv har denne industrilampen på kjøkkenet mitt i hvitt og er sååå fornøyd :) Liker den så godt og synes den passer perfekt inn på et kjøkken:) Har du et stort kjøkken er det tøft med TO lamper over spisebordet :) men så heldig er ikke vi, for kjøkkenet vårt er bare 12kvm og da er det nok med en lampe:)



Denne talerkenhylla er også en av premiene og den fikk jeg inn nå nylig men ALLE ble solgt før jeg fikk lagt det ut på nettet. Venter inn mange tallerkenhyller, men ikke sikker på når de kommer inn, men er noen interesert så er det lurt å reservere for det er mange som vil ha så her er det lurt å forhåndsbestille. Prisen på tallerkenhylla er 1999,- og frakten må bli 350,- siden den er så stor og tung! Men den blir rålekker på veggen:)) Og litt annerledes enn alle andre tallerkenhyller og ikke minst er det plass til flere tallerkener enn i en vanlig tallerkenhylle :))


Den siste premien er valgfrie varer fra GREEN GATE for 300,-
Så densom vinner det får selv velge fritt fram hva den vil ha :))








Jeg setter veldig stor pris på at dere deler profilen til Fru Rosas Landhandel på siden deres så flest mulig vil få kjennskap til nettbutikken Fru Rosas Landhandel.no :)
Og husk at alle som legger inn en bestilling på nettbutikken vil få en liten gave tilsendt sammen med pakken :)



Ønsker alle sammen en strålende flott dag !!!
Og husk!!!! Idag kjører jeg 20% på green gate inne på nettbutikken :)


Løp og kjøp :))












































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)