søndag 24. april 2011

Godt med litt fri og påskeferie


Det har vært litt stille fra denne fronten, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Har jobbet endel i påsken og fra langfredag hadde jeg fri og vi tok like godt å reiste bort på en liten ferie. Litt godt å koble ut alt som har med Fru Rosas Landhandel å gjøre. Det er påske så posten har tatt fri de også så da er det ikke så mye jeg kan få sendt heller. Men å jobbe med ett eller annet hadde jeg kommet til å gjort om jeg var hjemme så da var det litt godt å ta seg litt fri :)





Brukt dagene på å bare slappe av og vært ute i det fine været :)




Våren er og blir den fineste årstiden når vi ser alt som spirer og gror :)




I dag reiser vi hjem igjen så fra imorgen av er det bare å komme innom Fru Rosas Landhandel. Har åpent fra kl 12 til 15 imorgen istedet for 17 - 20. Håper været holder seg like bra fremover, så kjekt å kunne være ute når det er så varmt og fint. :)




Planen var å få lagt inn flere varer på nettbutikken, men klarte å glemme papirene mine hjemme, så jeg får bare fortsette med det når jeg kommer hjem igjen :) Ting tar tid og det å legge inn varer er en av de tingene.... men men.....får satse på at tiden strekker til en avde nærmeste dagene :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)