fredag 22. januar 2010

ALT skal skje på èn gang og NÅR skal jeg lære???

Denne uken her har bare vært SÅÅÅ lang og jeg er bare så glad og lettet over at vi allerede har kommet til fredagskveld og "nesten" alt er i boks!!
Egentlig så skulle Freddy komme hjem et par dager denne uka og jeg som vanlig klarer alldri å lære at jeg MÅ ta det med en klype salt alt som har med tidspunkt når det gjelder å komme hjem fra fiskeri. Så fordi jeg gikk på blemma èn gang til så hadde jeg denne uken her både fått time til fotografering av tvinselusene våre og bestilt meg denne kommoden på den herlige lille butikken PARADISET hage& Interiør på Nesjestranda.

Selvfølgelig så måtte vi få telefon fra butikken der vi bestilte vitrineskapet i Molde om å komme og hente det snarest mulig for NÅ hadde det kommet og de hadde IKKE lagringsplass....tjolahopp....Hva skulle jeg gjøre liksom....Fiskern kom liksom alldri hjem...

Ikke nok med det, men så var det aktiviteter som ungene skulle på hver ettermiddag...pluss at vi hadde den "flotte" starten på denne uka, med spysyken natt til mandag...
Så igår heiv vi oss irundt og jeg fikk mamma til å passe tvillingene og miniRosa mens naboen vår hentet storebror som var i selskap, SÅ fikk jeg med meg pappa med kassabilen for å hente både skapet og kommoden:)....

Selvfølgelig så er jeg evig optimist, så jeg innbilte meg at alt gikk inn i bilen, men der tok jeg kraftig feil ja. Vi fikk med oss ene delen til skapet og så bar det til PARADISET for å hente kommoden som jeg hadde bestilt, pluss få tatt meg en liten shåpping i den lille butikken. Må nok planlegge en eller mange flere turer dit ja:)
Pappa måtte hjelpe meg og hente resten av skapet idag, mens jeg, tvillingene og mamma var hos fotografen....pjuhh...og det tok 2 timer å fotografere sjarmtrolla mine, men jeg tror bildene blir veldig bra:)

Etter vi var ferdig med å ta bilder, så hadde jeg 1,5 time på meg til å finne meg en frisør og få klippet meg men det gikk ikke nei, var ingen ledig time å få..... så da fikk jeg tid til å gå innom MESTER Grønn for å se på noen krukker som ei venninne tipset meg om....og der gikk jeg berserk...hehe...da ble det noen krukker og noen grønne planter på meg også:)

Nå er klokka 21:15 og ungene sover og tacoen fortært...så nå skal jeg sette meg ned med Jeanne d arc Living magasinene jeg kjøpte i paradiset og kose meg med et DIGERT glass med pepsi max....og prøve å huske på at nå skal jeg gjøre minst mulig neste uke:) ..eneste få tatt noen bilder, for det har jeg ikke fått tid til..

3 kommentarer:

  1. kjempelekker kommode :) gleder meg til å se den og ikke minst skapet! Tenker du er glad over å endelig fått møblene i hus :)
    Ja ikke sant det var mye fint på mestergrønn... Jeg elsker de krukkene, men tror jammen meg jeg må til byen igjen snart å kjøpe mer blomster. Har lyst på vår nå, og med vårfølelsen snikende så må jeg ha levende blomster, tulipaner og løkblomster :)
    Ps! forresten _veldig_ enig med deg i innlegget under..!

    klem, Tanja :)

    SvarSlett
  2. Der er du ja:))) Ja de hadde veldig mye fint der:) Takk for tipset!
    Er veldig glad for å ha fått møblene hjem, men skapet står fortsatt i to deler midt på stuegulvet og må nok bare vente på at jeg får tid til å flytte litt om her...og så må jeg nok ha hjelp til å løfte glass skapet oppå skjenken:))

    SvarSlett
  3. JESSS!!!! Nå har jeg ENDELIG fått til å stille klokka her inne:)) Så nå skal den stemme iforholdt til når det blir skrevet noe her inne:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)