søndag 10. januar 2010

Vinter og kulde.....

Nå begynner jeg å bli lei av det kalde været. Ikke spesielt gøy å gå ut med tvillingene i rekord-minus gradene som har vært den siste tiden heller, så vi har bare holdt oss INNENDØRS. Kunn vært ute og hentet posten og irritert meg over søppeldunkene som har stått urørt.
Var en snartur på butikken såvidt igår da mamma og pappa kom innom på besøk. Godt å benytte anledningen til å stikke på butikken og handle inn til "eremitt-tiværelsen" vår og ikke minst få tilfredstilt munndiareen min med å få pratet MEST mulig om MINST mulig på KORTEST mulig tid med FLEST mulig folk. Jeg er av en eller annen irriterende grunn veldig pratsom:)

Fisherman har bare vært ute siden onsdag og det virker som en EVIGHET og da er det "koslig" å tenke på at han kanskje ikke er hjemme igjen før om 5-6 uker....og de ukene vil sikkert gå like fort...nå har det liksom gått 4 dager!! ...jippija liksom.
Det er hit til Midsund tv2 skulle ha vært og hatt program om DA DAMENE DRO...synst jeg hadde fortjent en sydentur:) hehe...

Men men...jeg får bare begynne å lære meg å tenke mer positivt....Jeg er foreksempel ferdig å slanke meg for i år!! Bare det er positivt!!!! Hele TO DAGER pinte jeg meg selv igjennom en GRUSOM KUR der jeg IKKE skulle drikke verken brus, spise kjeks, eller annet snoperier....Det gikk såvidt og jeg er passe fornøyd med resultatet. Buksa er kanskje like trang, men etter å ha fått tatt meg et glass med PEPSI MAX så ble jeg så mye blidere igjen og såå fornøyd med meg selv:)

Nå er det rett før tvillingene våkner igjen, så jeg bør vel få gjort noe...positivt?..
Har begynt å strikke på ei ULLBUKSE til Johan-Gabriel, men jeg bør vel raske på skal jeg klare å få den ferdig så han får bruk for den...er redd den blir liggende i korga mi, der det ligger litt for mange andre HÅNDARBEID som jeg ikke har fått gjort ferdig..har to broderi-duker (den ene begynte jeg på for snart 10 år siden), en strikka kjole til Emma Sofie, et hekla-lappe teppe, luer...osv...kanskje prøve på å få det ferdig i år?
Jepps...det blir årets nytt års forsett:))Hehe...
Vel...da har jeg ikke tid til å sitte her lenger...!!

2 kommentarer:

  1. For en flott blogg du har! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Det var koslig å høre:)Prøver så godt jeg kan, innimellom bleieskift, husarbeid og alt annet:)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)