fredag 29. januar 2010

En dag uten internett....

Idag har miniRosa vært hjemme fra barnehagen fordi det igår kveld dukket opp masse PRIKKER på ryggen hennes og da var det selvfølgelig VANNKOPPENE som har kommet innom hus, men de er hjertlig velkommne og NÅ håper jeg bare at tvillingene vil få det også så vi blir ferdig med det.

Vi laget oss en GOD FRUKOST da vi stod opp idag , med kokte egg og juice og kaffe:) MEN hva måtte vel skje idag? joda...internett og hustelefonen VIRKET IKKE...Dagen er ikke den samme uten VG sier tv-reklamen, men jeg må bare få frem at èn DAG uten INTERNETT er nesten.....grusom!!! ..:)
Jeg ble så rastløs og utolmodig og miniROsa var kun i humør til å se på Elefanten HORTON Hears a who....og den skulle hun se om igjen og om igjen.....Jeg holdt på å kjede meg ihjel...Tvillingene er rolige og spiser,gurgler og sover og er blid og fornøyd....

Nei så da kom jeg på at jeg skulle finne frem sprayboksen og spraylakke "Domtjeneren" som jeg kaller den....stumtjener altså:) Jeg er ikke helt superfornøyd med den, for den er både skakk og skeiv....og SVART....så da måtte jeg først ta noen bilder av den og GANGEN vår og så bar det ut i GARASJEN for litt spraylakking:)


Ikke se på rotet på kommoden. Der står orkideene mine som er avblomstret og som jeg håper at jeg får til å blomstre igjen...
Så siden jeg tok et før- bilde av stumtjeneren så tok jeg like gjerne bilder av resten av gangen vår. Gangen vår er på 25kvm og før hadde vi kanskje 2,5 :) Så det er litt forskjell kan du si



Den dørmatta er rett før den blir byttet ut, må bare finne noe jeg liker først:) Vi hadde ikke dørmatte der i begynnelsen, men så kom foreldrene mine med denne og insiterte på at vi MÅTTE ha dørmatte:) Så mens jeg venter på å finne noe fint, så får denne duge;)
Fargeklattvogna mi, må selvfølgelig bli med på et bilde:) Her sover tvillingene formiddagsdubben sin. Skulle så gjerne ønske at jeg var flinkere i å ta med meg vogna ut på trilletur, men må innrømme at det har vært minimalt med trilleturer i vinter






Skatollet her er ypperlig "gjemmested" for pc, printer, scanner osv:) Og hagestolen plasserer vi inne på vinteren. Gleder meg til VÅREN kommer og jeg kan sette UT alle hagemøblene:)

MiniRosa måtte også få være med på et bilde:) Blid og fornøyd selv om hele hun er full av ROSA prikker. Typisk at de var tom for hvitvask på butikken, men vi får høre med noen andre som har vannkoppene om vi får låne litt.

Typisk meg å "skjule" rot bak kommoden....*skjerpings*








Kanskje litt "jul" å ha sinkhuset fremme ennå, men liker det så godt at dette ene huset får fortsatt stå fremme:)
Er så glad i "buskkula" min som jeg kjøpte på Slettevoll i Ålesund i sommer. Hadde den ute på solplassen i sommer og tok den inn nå til vinteren. Tror jeg kommer til å få tak i flere slike. Ser ekte ut nesten:)



Ha en fin fredagskveld:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)