fredag 29. januar 2010

Evighetsprosjekt.....



Her er et av mine EVIGHETSPROSJEKT som bare ligger og tar plass i håndarbeidskurvene mine...for her er det ikke snakk om BARE èn kurv. Det har nemlig vokst i antall "prosjekt" som jeg begynner på med ENORM MOTIVASJON....men så dabber det bare av....

Kjøpte garn for å lære meg å HEKLE da jeg fant ut at jeg var GRAVID med tvillinger i fjor vinter og fikk OLDEMOR til å lære meg hvordan hekle et teppe.

Kan ikke akkurat skryte av utvalget av farger og type garn de hadde på den lokale coopen i BINDAL, men siden jeg hadde vært på ultralyd og det viste seg å være TO der inne og at den ene var GUTT, så var det bare å kjøpe inn i BLÅTT







Nå har jeg i det minste fått sydd SAMMEN LAPPENE, men er nå usikker på om det kommer til å bli brukt som vognteppe....Så nå vandrer tankene om jeg skal fortsette og hekle flere lapper så det blir et STORT TEPPE? eller skal jeg bare hekle en kant rundt hele teppe og la lillegutt bruke det i vogna?


Eller kan jeg sy det sammen som ei pute?
På dette bildet her, prøvde jeg å legge teppe rundt puta for at det skulle se ut som ei PUTE....Hva tror du?

2 kommentarer:

  1. Takk for kjekke kommentar :D
    Så heldig du er som har evnen til å hekle. Skulle ønske eg kunne slikt. Det ser så fint ut som det er. Ville brukt det til vognteppe :)
    La merke til den fine korgstolen din. Den var lekker! Home & Cottage sin eller? :)

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Ja det blir vel til at jeg bare bruker det til vognteppe. Minst arbeid med det, for da gjenstår det bare å feste alle løse tråder og hekle en kant rundt hele teppet:)

    Stolen er fra Slettvoll:) Har 2stk:) Veldig gode å sitte i fordi ryggen er så høy. Dette er den største stolen. De har en type som er litt mindre.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)