søndag 3. januar 2010

Juletrepynt


Er det ikke fint? Riviera Maison har kommet til Molde og jeg klarte ikke å la være å kjøpe disse stilige rammene til å ha på juletreet med bilde av barna. Det var fire rammer i en pakke. To rammer formet som et tre og to formet som ei stjerne:) Akkurat perfekt for mine fire småtroll:)

Jeg kjøpte og ga slike i julegaver til besteforeldrene også, siden de har bare våre barn som sine barnebarn:)Men vi håper ungene våre vil få seg noen søskenbarn snart:)


Selve JULETREET har jeg ikke tatt bilder av, for allerede i romjula så sluttet halve LYSLENKA å virke:( og jeg som hadde kjøpt DE dyre juletrelysa:( Men jeg fikk heldigvis byttet dem opp igjen men ville ikke ha samme type lys i retur så jeg tok heller imot en tilgodelapp. Så resten av jula har vi ikke hatt lys på treet vårt.




Her er noen bilder av juletrepynten som ungene har laget på skolen og i barnehagen :



Denne fikk jeg i julegave fra Knut Joachim som han hadde laget på juleverkstedet:) Kjempefin:)


Syns det er så koslig med hjemmelaget juletrepynt:) Har mer som ungene har laget men jeg har ikke tatt bilde av det ennå. Har mange kuler, nissehoder og nabbiperlehjerter som ungene har laget:) Kjekt å ha:)


Denne engelen var det Emma Sofie kom hjem med fra barnehagen til jul. Artig og kreativt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)