søndag 31. januar 2010

Nye bilder ble som gamle

Nå har jeg sittet og lekt meg litt med bilder og det tok litt lengre tid enn jeg hadde tenkt det skulle ta.
Så nå har jeg prøvd meg på å få NYE bilder til å se GAMLE ut og det ble ganske stilig og overbevisende:)

Men det tok litt lang tid, så jeg fikk ikke prøvd meg på så mange bilder.
Får ikke til å legge inn link på nettstedet der jeg fikk lastet ned bildene, men skal se om jeg får det til imorgen







Dette bildet av gutten vår syns jeg virkelig ser gammelt ut og skulle ikke trodd det ble tatt nå nylig. Ikke så overbevisende med bildet av sofaen vår og sinklandsbyen min:))






Men det var uansett litt gøy å leke seg litt. Artig å se forandringene på bildene:)

2 kommentarer:

  1. så fine dem blei! Kossn fikk du til ta? Har blitt helt hekta på vintage, så detta hadde vore nokka for me!
    Hadde vorte kjempegla om du hadde skreve forklaring på facebook! :)

    - "tvilling"Jannicke :p

    SvarSlett
  2. Jepp:) Skal gjøre det. Har bare ikke husket på å gjøre det ennå;)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)