onsdag 10. februar 2010

Dagens bytur med shopping

Da sitter jeg her i stuen min og beundrer dagens kjøp:)
Jeg gledet meg sånn til dagens bytur da jeg skulle inn på en butikk i molde og se på alle de fine Green Gate produktene:)

Jeg var omtrent i ekstase:) Jeg kom inn i butikken og da startet det med en gang...Det at jeg plutselig blir så ambivalent...jeg klarte ikke å bli helt enig med meg selv på hva jeg hadde mest lyst på. De hadde både det blå serviset med prikker og det hvite med søte blomstrer claire? Jeg er ikke helt god på å huske navn:)

Så ikke så veldig overaskende så klarte jeg enda en gang å komme gående ut av butikken uten et eneste kjøp. Atter en gang ble jeg ikke enig med meg selv på om jeg skulle begynne å samle på asjetter...eller om jeg skulle kjøpe noen glass...burde hatt et forkle....jaja...vi får ta en bytur neste uke:)



Men dette herlige teppet her ble DAGENS kjøp for Fru Rosa idag og det bare KRIBLER i hendene med å begynne å hekle!!
Teppet skal miniRosa få på rommet sitt og det kan ligge på den nederste senga i køysenga hennes sammen med en hel haug av rosa puter:) Tror det blir søtt og fint:)

Dette teppet går i mest grønt, men jeg tok den ROSA varianten. Jeg bare vet at miniROsa ikke hadde godkjent et TEPPE som var mest GRØNT, så jeg plukket ut farger som går i forskjellige rosa varianter, litt lilla, turkis, gul, grønn og litt hvitt. I alt 10 forskjellige farger.

Nå har jeg i en annt innlegg i bloggen min skrevet at jeg MÅ bli FERDIG med de håndarbeidene jeg ALLEREDE har liggende i korga her før jeg BEGYNNER PÅ noe NYTT, men det får bare være:)

Neida..Jeg holder på å strikke ei lys blå ull bukse til det ene minitrollet mitt, så jeg SKAL faktisk gjøre den buksa ferdig før jeg begynner på TEPPET, men jeg holder på med andre foten så det skal gå greit:)





Mye å bli inspirert av på strikke og heklefronten:) Stilig med disse fargeGLADE potteskjulerne og de søte putene med hjerter på MÅ jeg nok prøve å få strikket etter at TEPPET er ferdig.

Nå må jeg bare skynde meg i å bli ferdig med ull-sparkebuksa før jeg skal kaste meg over dette HERLIGE fargesprakende teppet:) Så da har jeg ikke tid til å sitte her mer:)


Det er fortsatt lenge igjen av dagen, så jeg skal nok klare å få strikket litt ikveld også:)

Ha en sprudlende flott fargeGLAD kveld alle sammen:)

klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)