søndag 28. februar 2010

Litt kreativitet på morgenkvisten....

Fikk et lite innfall med å male en black design lysestake som ikke har sett dagens lys på en stund. Omtrent alt jeg har fra black design er stuet bort i skuffer og skap. Lei av svart...så snart blir denne hvit:)




Og i samme stund så kom jeg på at TE-boksen min kunne fått seg et lite strøk med off white hobby maling den også:)) Fint med brunt, men litt artig med forandring:))





her har de fått seg ett strøk hver og nå kunne jeg ha tenkt meg å male flere ting når jeg først er i gang;)







Nå bør jeg gå å male andre strøket og så komme oss ut litt i det FLOTTE været:))

MiniRosa er på besøk hos mormor og storebror er på besøk hos bestekompisen og tvillingene sover, så nå er det stilt og rolig i huset:)) Jeg bør nesten sette meg ned og nyte det litt:)))

6 kommentarer:

  1. Forandring fryder:) Kjekt når en kan ta noen strøk med maling på ting en allerede har:)

    Det så kjempeflott ut, og blir sikkert enda flottere når det er ferdig!

    Ønsker deg en flott søndag

    Thea

    SvarSlett
  2. du og du, så skjønt det blei! Merkelig kva litt kvitmaling gjer ;)

    SvarSlett
  3. Det der blir jo riktig så fint. Kommer til å bli kjempelekkert!

    Håper du har hatt en fin helg og får en fin start på en ny uke.

    KLEM

    SvarSlett
  4. Takk for det:)Forandring fryder:)

    SvarSlett
  5. Hei! Ser at du også er den heldige eier av mormors nette hekleduker! Vi er bra heldige som har ho:)
    Har ett inntrykk av at det hotteste nå er hvitt, kan det stemme?
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Hei Hanne:)))Artig da:)
    Ja vi er veldig heldige som har henne:))
    jaja hvitt er helt klart fint:) Men en god blandiing er best;)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)