søndag 14. februar 2010

En fin dag med både morsdag, valentines og fastelaven :))

Gratulerer med dagen alle mødre, kjærestepar og bollesyke mennesker:))




Sola skinte ei lita stund idag og da var jeg ute og knipset noen bilder. Så her er utsikten fra huset vårt:) Tok mange bilder, så her er bare en brøkdel av bildene jeg tok.



Det første jeg våknet opp med idag var minirosa og storebror som kom hoppende oppi senga med hver sin liten gave/ kort de hadde laget selv:) Mora ble KJEMPESTOLT og må som vanlig ta bilde av det hun fikk:))

Minirosa hadde laget et hjerte i barnehagen med god hjelp:) og storebror hadde laget et kort med en gapende kylling inni som det stod "til Mamma" på:)





Fint ikke sant?







Måtte selvfølgelig ta noen bilder av alle rosene og tulipanene som MR fisherman kom hjem med fra byturen på fredag:) Ikke så ofte det skjer, så jeg må nesten ta bilder av sensasjonen:)

Men den STORE overraskelsen idag var nok når jeg fikk ett lite hint fra minirosa om å stå opp og komme på stua en tur for der stod det NOEN små stoler til meg hvisket hun :)

Og jammen hadde ikke Mr Fisherman kjøpt TO små kurvstoler til "meg". KJEMPEFINE!!!!






Så idag har storebror og minirosa fått enda mer å krangle om:)) For de må selvfølgelig krangle om å sitte i den samme stolen






Og Middagen idag var ikke så værst den heller:) Så mens jeg og ungene så på BOLT for ørtenåhundrede gang og de to store kranglet om hvilken stol de skulle sitte i, så stod Pappan her i huset på KJØKKENET og laget Breiflabbgryte med gurkemeieris :))





Fine roser ja:))









Må vise tvillingene på fanget til pappa:)
Dagens GULLKORN idag kom fra minirosa da hun satt på fanget til pappaen sin..
"Du er så SKJEGGETE pappa!....Du har skjegg og hår over alt, men IKKE på TOPPEN! "

Haha...litt morsom:))

Hadde planer om å bake fastelavensboller idag, men det hopper vi glatt over til neste år:)



Nå ligger Mr Fisherman utslitt på sofaen
Får slenge meg ned jeg også:))



Kommer plutselig tilbake:))

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommetar inne hos meg :o)

    Så nydelige tvillingene deres er!

    Hyllen fant jeg på finn.no, så jeg har dessverre ikke peiling på hvor man får tak i den ellers.. Den var allerede solgt da jeg fant den, og jeg skulle gjerne funnet noe liknende til jenterommet selv også.

    Koselig blogg du har!

    Vibeke :o)

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :) .

Velkommen igjen :)